آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از خرید بزرگ تیمش و جذب دکلان رایس می‌گوید توپچی‌ها در ادامه تابستان بازیکنان دیگری هم به خدمت خواهند گرفت.
کای هاورتز پس از پیوستن به آرسنال، پیام خداحافظی خود با هواداران چلسی را منتشر کرد.
در جریان بازی نیوکسل برابر آرسنال پیام مهمی بالای سر ورزشگاه خانگی این تیم به نمایش درآمد.
بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تیمش به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی مقابل وستهام عذرخواهی کرد.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
ویتور روکی، پدیده برزیلی، امیدهای منچستریونایتد و آرسنال را که مشتاق جذبش بودند بار دیگر زنده کرد.
لی میسون، داور VAR دیدار آرسنال و برنتفورد که اشتباه او باعث از دست رفتن دو امتیاز توپچی‌ها شد از کمیته داوران انگلیس کناره‌گیری کرد و دیگر در مسابقات این لیگ فعالیتی نخواهد داشت.
در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.
مودریک، ستاره اوکراینی شاختار، که خواهان پیوستن به آرسنال است با مخالفت باشگاهش روبرو است. او بار دیگر با اعتراض به شاختار خبرساز شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از آرسن ونگر برای حضورش در ورزشگاه و تماشای بازی این تیم برابر وستهم تشکر کرد.
مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، با ارسال پیامی از عملکرد بوکایو ساکا در جام جهانی 2022 قطر تمجید کرد.
بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.
آرسنال که امسال تابستان نتوانست لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی لیون، را به خدمت بگیرد در ماه ژانویه برای خرید او اقدام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ